ponedeljek, 30. marec 2015

Spomladansko vzdušje

OPIS:

Končno smo dočakali daljše in toplejše dneve. Spomlad je že prišla z odličnim vremenom in živali v naravi se prav nič ne pritožujejo nad njo.

Seveda pa kot vsako leto smo prišli v obdobje parjenja ptic.
Veliko ptic se vrača v Slovenijo velika večina se pa tudi ustavlja, saj so na preletu.




Velika zanimivost in redkost v Sloveniji je prav zagotovo Togotnik.
Ob reki sem ga uspel fotografirati, ko se je sprehajal po rečnih kamnih in iskal hrano.
Posebnost je pa zato, ker gnezdi in se zadržuje bolj v severni Europi.
V Sloveniji se ustavijo na preletu in še to v malem številu.

Je srednje velikosti in izvira iz reda podbrežnikov in družine ključnačev.
Na prvi pogled sem ga skoraj zamešal z Zelenonogim martincem, šele ko sem si ga bolje ogledal mi je bilo jasno, da se motim.




















Glede na to, da sem plavčke  (modre žabe), ki so samo 6 dni v letu modre zamudil, sem imel veliko dela še z opazovanjem kako samec fazan preganja fazanke v času parjenja.
Fazan poleg prehranjevanja vedno znova in znova opreza za fazankami in jih išče po širšem delu teritorija.




Fazanke mu še niso pustile blizu...
Sicer se je podil za njimi vendar neuspešno. Tudi toliko se ni uspel približati za eno skupinsko fotografijo :)



 Fazanke so pa izredno varovalne barve in jih je zelo težko opaziti in pa tudi z njihovimi premiki, se znajo brez, da bi jih opazil zelo približati.













OSTALA GALERIJA:








Lisička mi pa nikoli ne nameni sreče, vedno samo od daleč na hitro naredi svoj prehod, jaz pa vedno večji izrez :)


OPREMA: Sigma 300-800mm F5.6 EX DG APO HSM + Canon EF 500mm F4 L IS USM + Canon 7D mark II + Canon 1D mark IV

1 komentar:

  1. Kot vedno! Odličen opis, lepo prikazane gozdne živali ter super oprema! Matic bravo! Lp Jože

    OdgovoriIzbriši