sreda, 29. julij 2015

OPIS:


Na kratko bom predstavil dogodek, ki se je zelo na hitro odvil pred mojimi očmi v udobnem sedežu avtomobila med potjo na nedeljski obisk.

Bilo je slučajno, da sem imel s seboj opremo, ker sem se vračal s foto lova.
Ob glavni cesti sem na železni konstrukciji opazil sedeti kanjo, ki mi ni dalo miru, da sem varno ustavil na makedamski poti.
Ob pazljivem premikanju nisem vzbudil veliko njene pozornosti.

 Bila je zelo "nedeljsko" razpoložena in se za dejavnike okolice ni prav veliko zanimala.
 








Kljub svoji nedeljski razpoloženosti je želela imeti vse pod kontrolo kljub "nedeljskemu" razpoloženju.








Po večkratnih obratih glave je pa zavora enostavno popustila in kar naenkrat sem zagledal ta izstrelek, ki gre v loku :)








OPREMA: udobni avtomobilski sedež, Canon EF 500mm f4L IS II USM +Canon 7D mark II            +    1.4III telekonverter.



1 komentar: