petek, 19. junij 2015

Isola della Cona- Italija

OPIS:

Po dolgem času vam bom opisal izlet v Italijo- Isola della Cona (Izliv Soče).
Zelo privlačen predel za naravoslovnega oz. divjinskega fotografa in pa vsakega, ki ima rad naravo.
Na to pot sem se podal prvič in prav gotovo se bom še vrnil.

Pustolovščina se je začela zgodaj zjutraj, ko je bila še čista noč in sicer na pot je bilo potrebno čimprej, da sem prispel v svitu na cilj.
Glede na to, da sem bil prvič sem si moral, kar pošteno razgledati teren.

Na poti do tja sem se takoj zavedal, da se bo marsikaj dogajalo v momentu, ko sem zapeljal na makedamsko pot malo pred ciljem.
Po travniku je prihitel fazan in eno zapel na hitro.
Zaradi slabe svetlobe mi nikakor ni uspelo zamrzniti momenta tako, kot sem si zaželel.









Na cilju sem se, kar razgledoval po terenu in se nikakor nisem moral odločiti, kam naj bi se postavil za nekaj časa. Sonce je kar pošteno posijalo živali so pa postajale vedno bolj aktivnejše.
Isola della Cona je kot ena mešana plošča z žara. Gre se za kar velik teren in nikoli ne veš kaj te kje časa, velika izbira za opazovanje in fotografiranje. Park je zelo lepo urejen tako, da se živali počutijo zelo domače. Poskrbljeno je tudi, da se jih ne moti in se prav vidi že na njihovem izrazu, da so resnično brezkrbne. 


V temu parku se nahaja, kar nekaj stalnih ptic in živali, veliko jih pa je tukaj tudi na preletih in se  naj bi našlo vedno nekaj novega.




No konji so tukaj po mojem mnenju, kar ves čas :) ptice so se jih pa očitno tudi navadile, saj odlično bivajo z njimi.








<-------  :)))
Tale moment, ko se mi je pred očmi pokazal za zelo kratek čas si bom pa zapomnil za večno. Dve najbolj barviti različni ptici oba predatorja lovita z iste palice različno vrsto plena. No bila sta skupaj le za kratek čas in je fotografija dokumentarnega namena, kajti bila sta predaleč narazen, da bi jih kadriral bližje.


No pa da ne bom preveč dolgovezil, vabim vas, da si ogledate galerijo spodaj.                                     




OPREMA: Canon 7D mark II + Canon 1D mark IV + Canon 70-200mm f2.8L IS USM + Canon EF 500mm f4 L IS II USM+ stojalo, telekonverter 1.4 in 2.0 





GALERIJA




























1 komentar: