sobota, 30. maj 2015

Lisica v letu 2015

OPIS:

Spomlad je prinesla ne samo toplejših temperatur in sončnega vremena, vendar prav tako, so živali postale aktivnejše.
Ptički so se že zdavnaj začeli "ženiti" sedaj pa sem imel srečo tudi s sesalci.

Po gozdu so se podile lisičke mlade, naivne in radovedne.

Najbolj zanimivo je to, da za ta posnetek sem dejansko naključno prišel mimo nič maskiran ali bilokaj z roke naredil fotografijo. Lisička me je dalj časa opazovala nepremično.















Po daljšem opazovanju se je lisička navadila na mojo prisotnost in se je zelo sprostila.
Žal pa ni bilo nobene aktivnosti in si je vzela ves čas tega sveta in se sproščeno spočila.

Zanimivo, to je bilo praktično prvo srečanje z lisico in sicer na fotografijah gre za mladiča letošnjega.

Doživetje je bilo enkratno, kajti namenila mi je nekaj časa in vsak svoj gib naredila zelo počasi in previdno.









OPREMA: Canon 7D mark II + Canon EF 500mm f4 L IS II USM


1 komentar:

  1. Matic kaj naj rečem! Kapo dol! Odlični trenutki in posnetki prikupne lisičke! Bravo!
    Lp Jože

    OdgovoriIzbriši