ponedeljek, 29. september 2014

Ko Vodomec pomežikne!

OPIS:

Ponovno sem se odpravil v lov na vodomca.
Velikokrat sem si rekel, zakaj pred mano ne pozira in si brezskrbno ogleduje ribice in ureja svoje perje.
Ta, dan mi je priletel na njegovo najljubšo palico in dan je bil res miren, kajti noben ribič niti sprehajalec in podobno ga ni vznemirjalo.
Bil je zelo blizu obale, niti ni ogledoval rib vendar je čistil perje in užival v lepem sončnem vremenu.

Vzel si je vse zelo na počasi.

Ujel sem momente, ko Vodomec obrne svoje oko in vidi polaroidno pod vodo tako, mu ribice ne morejo pobegnit.
Zgleda je bil res dan za mežikanje , jaz pa sem veselo polnil pomnilniško kartico, saj je imel res dan za poziranje :)




OPREMA: Canon EOS 7D - Canon 1D mark IV- Sigma 300-800mm f5.6 EX DG APO HSM

1 komentar:

  1. Vidim da ti odlično služi novi objektiv! Čudoviti momenti! Lepo!
    Lp Jože

    OdgovoriIzbriši