sobota, 9. avgust 2014

Makro, ko postane dolgčas :)

OPIS:

Danes sem preživel lep sobotni dan v družbi fotografskih mojstrov, ki smo skupaj ustvarili nekaj fotografij in imeli pravo fotografsko druženje in skupinski " foto lov" !

Načrtovan je bil dan tako, da se zjutraj začne z vodomcem.
Imeli smo nekaj priložnosti ga opazovati od daleč in kmalu spoznali, da s te moke ne bo na kartici fotografij!.... (žalost :) )

Kmalu nam je postalo zelo dolgčas svetloba pa še tako lepa, da nas prav nič ni vleklo domov...

Fotografski makro navdušenci so si hitro poiskali motive jaz pa sem še potiho upal na vodomca :).
Kmalu jim je uspelo tudi mene pregovoriti in so mi svetovali naj na sigmo 300-800mm f5.6 pritrdim makro obročke... Sam nisem niti pomislil, da bi se šel makro fotografiranje s skoraj meter dolgim objektivom, ker je zadeva skrajno "nerodna"... Vendar sem bil nad rezultati zelo zadovoljen.

Prav hitro me je potegnilo notri , in tako smo vsaj nekaj spravili na kartice, druženje je bilo pa prijetno in vsekakor ga je potrebno ponoviti!





OPREMA: Canon 7D+ Sigma 300-800mm f5.6 EX DG APO HSM+ makro obročki in seveda stojalo, kasneje pa tudi žično prožilo

3 komentarji:

  1. Tole je pa krasno za pogledat :) Katere obročke pa imaš in kje si jih nabavil? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. zdravo! za te točno ne vem mi jih je bežno posodil kolega na kraju dogodka tako, da nisem preveč gledal kateri so ampak vem da so AF canonovi :) ...sam sem pa uporabljal eno varianto , ki se jih kupi pri foto kliku in so bili odlični in ni kvarilo kvaliteto fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  3. Matic bravo! Odlični makro posnetki! Lepo!
    Lp Jože

    OdgovoriIzbriši