torek, 22. julij 2014

Šmarnica na obroku

OPIS:

Prvič odkar imam objektiv sem se lotil fotografiranja z roke!
Težko si je predstavljat kako držati približno 6kg objektiv in pa še približno 1,5kg body in spotoma še zoomirati :)
Skratka skoraj misija nemogoče, vendar sem kasneje spoznal, da je tudi to mogoče če je le volja.

Vse je bilo bolj kot ne pod prisilo, kajti stojala nisem imel pri sebi prav tako pa ni bil čas za fotografiranje.

Izkoristil sem moment oz. v 3 minutah sem naredil cca. 100 fotografij Šmarnice, ki se je prišla hranit na bezeg. Visok iso ( najmanj 3200 pri vseh fotkah), mi je nekako omogočil, da poizkusim spravit vsaj nekaj skupaj za dane pogoje.
Nekaj pa je vendarle uspelo, saj 800mm brez stabilizacije in pa z roke ni ravno mačji kašelj :)









Šmarnica mi je bila zelo zanimiva in sem moral narediti par posnetkov v tem kratkem času nekako se nisem moral zadržati, sigurno pa si bom vzel čas in se potrudil za še boljše fotografije!

OPREMA: Canon 1D mark IV + Sigma 300-800mm F5.6 EX DG APO HSM



1 komentar: