ponedeljek, 10. marec 2014

Celodnevni izlet v naravo

OPIS:

Jutra so svetlejša, dnevi so daljši, odličen čas za izkoristiti v naravi.
Nekaj utrinkov s tega sončnega dneva, ki je bil naravnost čudovit.
Pokazalo se je veliko živali nekaj pa jih je prišlo tudi bližje.
Moral sem pa še malo testirati novi objektiv sploh za akcijo :)

nekaj utrinkov tega dne:







OPREMA: Canon 1D mark IV +  Tamron 150-600mm f5-6.3 SP VC USD

6 komentarjev:

  1. Odličen ulov z novim objektivom! Čudovita ostrina! Bravo! Upam da ti bo dobro služil!
    Lp Jože

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Jože! res je odličen je in že se išče nove motive za fotografirati :) upam da sigma dobro služi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Full dobre fotke. Vidim da je novi objektiv super za svojo ceno. Zanima me pa kako si prišel do njega? Kolikor gledam ga nikjer ni za dobit.. :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo! hvala ja res je ni jih za dobiti pred 3 meseci sem bil s foto beseničarjem zmenjen zanj tako, da sem ga dodobro stestiral in po 2 mesecih prodal v enem dnevu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zakaj si ga pa prodal po dveh mesecih? Če ni skrivnost...
    Sem namreč kar precej zagret za ta objektiv, samo ga nikjer ni za dobiti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zato, ker si sedaj lastim sigmo 300-800mm f5.6... čez nekaj časa bom tudi o njej kaj napisal:)

    OdgovoriIzbriši